X

سیستم مدیریت اطلاعات بیمارستانی

محصولات ما / سیستم های مدیریت اطلاعات درمانی / سیستم مدیریت اطلاعات بیمارستانی
سیستم مدیریت اطلاعات بیمارستانی (HIS)

Hospital Information System

 

سیستم جامع مدیریت اطلاعات بیمارستانیTEBSOFT تحت بانک اطلاعاتی SQL Server و با استفاده از زبانهای برنامه نویسی پیشرفته Visual پیاده سازی شده است و یکی از کارآمدترین و کامل‌ترین سیستمهای یکپارچه بیمارستانی می‌باشد که حاصل تلاش دو دهه گروه مهندسین تحلیلگر وبرنامه نویس این شرکت بوده و با در نظر گرفتن نیازهای روز بیمارستانهای کشور پایه گذاری شده است و افتخار ما ارائه به مدرن ترین و معتبرترین مراکز درمانی در سطح کشور می باشد .

سیستم جامع مدیریت اطلاعات بیمارستانی ‌‏‌‏طب سافت با پیشرفته ترین تکنیک های برنامه نویسی در زمینه ذخیره و بازیابی اطلاعات طراحی شده است و شامل زیر سیستم های مدیریت اطلاعات تمامی واحدهای کاری در یک بیمارستان جنرال از قبیل سیستم داروخانه و انبارهای دارویی ، آزمایشگاه و لینک دستگاه های آزمایشگاهی ، تصویربرداری ، پزشکی هسته ای ، پذیرش،  ترخیص ، بخش های تخصصی ، اتاق عمل ، حسابداری اطبا ، امور قراردادها و بیمه گری ، مدیریت تجهیزات پزشکی ، پرونده الکترونیک بیمار و کلینیک های تخصصی می باشد که درکنار زیر سیستم های MIS شامل : سیستم جامع مدیریت مالی ، خزانه داری ، خرید و فروش ، کارگزینی و صدور احکام ، حقوق و دستمزد، انبار،اموال ،اتوماسیون اداری و آرشیو اسناد ؛ بسته نرم‌افزاری جامع بیمارستانی طب سافت را تشکیل می دهد .

 

  • اطلاعات
  • پذیرش بستری
  • پذیرش سرپایی
  • بخشها
  • صندوق
  • ترخیص
  • امور قراردادها و بیمه
  • حسابداری اطباء
  • تصویر برداری
  • سنگ شکن
  • دفتر پرستاری
  • پزشکی هسته ای
  • درمانگاه
  • داروخانه بستری و سرپایی
  • انبار دارویی
  • آزمایشگاه(بالینی، پاتولوژی)
  • لینک دستگاههای آزمایشگاهی
  • فیزیوتراپی
  • آنژیوگرافی
  • اتاقهای عمل(منشی، انبار)
  • آندوسکوپی
  • مدیریت تجهیزات پزشکی
  • تغذیه
  • اطلاع رسانی پزشکان
  • بایگانی اسناد و مدارک
  • حسابداری مالی
  • خزانه داری
  • انبار
  • جمعداری اموال
  • کارگزینی
  • حقوق دستمزد
  • مدیریت پرونده پزشکان
  • مدیریت

 

 

 

 

در ذیل به معرفی خلاصه‌ای از قابلیتهای این سیستم می‌پردازیم.

 

بخشهای بستری: در بخشهای بستری بیماران بر اساس ثبت تخت انجام شده در واحد پذیرش قابل رویت می باشند و امکان ارسال درخواستهای پزشکی به واحد های پاراکلینیک به صورت الکترونیکی ایجاد شده همچنین رویت جوابهای ثبت شده از طریق واحد های پاراکلینیک به صورت الکترونیکی و نیز امکاناتی نظیر مقایسه جوابها و نمودارهای مقایسه ای در خصوص جوابهای آزمایش و مقایسه ریپورتهای تصویربرداری ایجاد شده در بخشهای بستری کاربران در فرمهای مربوطه تمامی خدمات درمانی ارائه شده در بخش را ثبت کرده و نیز با توجه به طراحی فرمهای لینک به سیستم تغذیه و تجهیزات پزشکی اماکن ثبت درخواستهای غذایی بیمار و همراه وی بر اساس رژیمها و منوهای معرفی شده از طرف واحد و نیز درخواست تعمیر و خرید تجهیزات پزشکی را دارا می باشند.

 

سیستم اتاق عمل: کاربران اتاق عمل  با امکان تعریف برنامه زمانبندی اتاق عمل لیست کار روزانه هر اتاق عمل را از سیستم گرفته و با امکان ثبت مراجعه بیمار در اتاق عمل تمامی اطلاعات بیمار را از قبیل نام عمل، پزشک جراح و بیهوشی، اسکراب، نوع بیهوشی، زمان بیهوشی، کدهای کالیفرنیا مربوط به اعمال انجام شده داروها و تجهیزات مصرفی را ثبت پرونده الکترونیکی بیمار می نمایند. تعداد قابل توجهی گزارشهای آماری از عملکرد اتاق عمل از دیگر امکانات سیستم اتاق عمل می باشد.

 

سیستم ترخیص: در واحد ترخیص با امکان گرفتن استعلامهای الکترونیکی از کلیه خدمات ارائه شده در طول مدت بستری بیمار در کوتاهترین زمان صورتحساب بیمار شکل گرفته و با توجه به امکان تعریف تمامی قواعد و قوانین بیمه های مختلف در اطلاعات اولیه نرم افزار صورت حساب ایجاد شده بدون دخالت ذهن کاربران مطابق قراردادهای بیمارستان و بیمه تنظیم میگردد و با امکان گرفتن پرینت های مختلف از صورت حساب بیمار (صورت حساب قابل پرداخت بیمار، صورت حساب بیمه پایه ،صورت حساب بیمه مکمل، صورت حساب تأمین و خدمات) امکان تکمیل پرونده بیمار مطابق نظر بیمه های طرف قرارداد جهت به حداقل رساندن کسورات فراهم شده.

 

سیستم صندوق: نرم افزار صندوق لینک به تمامی واحدهای ارجاع کننده بیمار جهت پرداخت پول امنیت خاصی را در ثبت و کنترل نقدینگی بیمارستان ایفا میکند. گزارشهای مختلفی نظیر خلاصه عملکرد صندوقداران، مشروح عملکرد صندوقداران، خلاصه عملکرد صندوق ها، عملکرد ماهانه صندوق های بیمارستان ، گزارش آنالیز بر اساس نوع فعالیت و ... از امکانات کنترلی صندوق میباشد.

 

سیستم امور قراردادها: پرونده بیماران بیمه ای پس از ترخیص و تأیید واحد ترخیص از طریق شبکه در اختیار این واحد قرار می‌گیرد که با ورود شماره نامه های ارسالی بیمه در هر پرونده و ثبت ارسال و بازگشت پرونده از سازمانهای بیمه طرف قرارداد کنترل شدیدی در مورد ارسال و دریافت اوراق بیمه بعمل می‌آید.
امکان ورود کسورات پرونده ها در سه سطح کارشناسی قبل از ارسال، کارشناس بیمه قبل از ارسال و ممیزی بعد از ارسال، علاوه بر بالا بردن سطح کیفی اوراق ارسالی، نقش قابل توجهی در آنالیز میزان کسورات و نوع عملکرد واحد درآمد دارد.

 

سیستم حسابداری اطباء: این سیستم امکان محاسبه درآمد پزشکان و طرف حسابها را با درصدهای حق العلاج متفاوت داشته. کاربر با امکان بدهکار کردن یا بستانکار کردن کلیه طرف حسابها و پزشکان بر اساس کارکرد یا مبلغ خاص مسائل مربوط به حسابداری اطباء را انجام می‌دهد. امکان گزارشگیری متنوع مالی از قبیل کارکرد پزشک به تفکیک بیماران (آزاد، بیمه ای و ‌سرپایی، بستری)، صورتحساب پزشک، لیست بیماران آزاد، پزشکان بدهکار، گزارش پرداختی علی الحساب بیماران بیمه ای، تهیه دیسکت بانک جهت پرداخت کارکرد پزشکان و توان بدهکار کردن خودکار پزشکان از بابت کارکرد در زمان پرداخت و نیز ایجاد فلاپی بانک و ... از دیگر قابلیتهای سیستم حسابداری اطبا می باشد.

برخی از مراکز تحت پوشش
  • بیمارستان عرفان
  • بیمارستان نیایش
  • بیمارستان بهمن
  • بیمارستان کسری
  • بیمارستان ایرانمهر
  • بیمارستان مهر
  • بیمارستان نگاه
  • بیمارستان تخت جمشید
  • بیمارستان تریتا
  • بیمارستان ساسان
  • بیمارستان آسیا
  • بیمارستان آریا
  • بیمارستان آپادانا
  • بیمارستان پارس رشت
  • بیمارستان قائم رشت
  • بیمارستان مرتاض یزد
  • بیمارستان مجیبیان یزد
  • بیمارستان گلسار رشت
مشتریان ما در در 6 ماه گذشته
  • بیمارستان امید
  • بیمارستان بهشتی بندرانزلی
  • مرکز درمانی رازی رشت
  • کلینیک دندانپزشکی ایرانیان
  • بيمارستان نورانی تالش
  • بيمارستان امینی لنگرود
  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی پرتولب
  • بیمارستان آریا اهواز
اطلاعات تماس
دفتر مرکزی :
تهران - شهرک غرب - بلوار دادمان - خیابان جلیلوند - کوچه سوم غربی - پلاک 3 - واحد 1 و 2
کدپستی :
1467893561
خط تلفن ویژه :
47245000 - 021
نمابر :
88095424 - 021
ایمیل:
info@tebsoft.com
ارسال پیام
دی ان ان